Programazio berriak ("arazo-egoera" batekin) egin beharra dugunez, azken bolada honetan Berritzegunean eskera pilo jaso ditugu ondorengo galdera honenpean eginda: Arazo-egoeren adibideak, nondik atera?
Nire zalantza da ea zer dagoen galdera honen atzean. Susmatzen dut irakasle batzuek pentsatzen dutela arazo egoerak "enpaketatuta" dagoen produkto didaktikoak direla eta, benetan pentsamendu honek ez daukat zerikusirik Heziberriren planteamendu pedagogikoekin. Azaro-egoeraren kontzeptua argi dugu buruan? Ez dut uste.
Arazo-egoeren metodologiaren azpian,
ikas-sekuentzia modu ikertzaile batean antolatzeko ideia dago. Hau da, sinple moduan adierazita, ikasleei aldez aurretik erronka didaktiko bat planteatu eta gero, ikasgelan garatzen dugun ikas-jardueren sekuentziak ikasleek beraiek erronka hau irtenbideratzeari begira antolatu behar dugu; eta sekuentzia honi dagokion prozesu ikertzailea ekoizpen batean islatu behar da. "Ikas-sekuentzia" aipatzen dudanean, k…
Comentarios
Publicar un comentario